Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen, 18 vuotta täyttänyt. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tehdessään tilauksen tilaaja hyväksyy toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaamisen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia tästä verkkokaupasta toimitettuja tuotteita. Nämä ehdot ovat voimassa, ellemme sovi erikseen muita ehtoja kanssasi.
Tilauksen tekeminen
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Toimitusalueena on pääsääntöisesti Suomi. Tilaajan kanssa on mahdollista sopia toimittamisesta ulkomaille.
Tulostan 3D-tulosteet tilauksesta, niitä ei ole varastossa. Tästä syystä tilauksen käsittelyssä on 1-3 päivän viive.
Tuotekuvien värit ja niiden sävyt saattavat vaihdella tietokoneiden näytöillä, ja varsinkin violetin sävyiset tuotteet. Tuotekuvaus on jatkuva prosessi, ja pyrin tekemään tekstit mahdollisimman kuvaaviksi. Jos huomaat puutteita tai virheitä, voit laittaa minulle siitä viestiä, niin korjaan tiedot.
Maksutavat
Paytrail:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Toimitus ja toimituskulut
Pakkaan ja postitan tilauksia päivittäin. Toimitusaika vaihtelee tilatun tuotteen mukaan 1-3 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät Postin voimassaolevan hinnaston mukaisesti, edullisimman tavan mukaan. Pienet tuotteet toimitetaan kirjeenä kotiosoitteeseen, isommat tuotteet pakettina. Myös pienet toimitukset voi tilata pakettina, jolloin asiakas saa seurantakoodin.
Palautus
Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta (henkilökohtaiseen suojaamiseen tarkoitetut tuotteet sekä tilaustyönä tehdyt tuotteet). Palautuksesta tulee sopia aina etukäteen, laittamalla sähköpostia info@johannas3d.fi -osoitteeseen.
Kaikilla kuluttaja-asiakkaillamme on lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus kaikissa etämyyntituotteissa. Me hyvitämme aina palautettavan tuotteen kauppasumman alla mainituin ehdoin.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita, jotka on palautettava myyntikelpoisena vahingoittumattomassa myyntipakkauksessa. Myyntikelpoisuus tarkastetaan palautusta vastaanotettaessa, huomioithan tämän lähettäessäsi palautettavaa tuotetta. Jos palautettua tuotetta on käytetty tai myyntipakkaukselle aiheutunut vahinkoa, on myyjällä oikeus periä arvonalennus palautettavasta kauppahinnasta aina tuotteen täyteen hintaan saakka.
Kuluttajan on palautettava tuote viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Kuluttajan on tarvittaessa pystyttävä näyttämään toteen, että tavara on palautettu määräajassa. Palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista vastaa aina palauttaja. Vastaamme palautuksesta aiheutuneista kuluista vain silloin kun tuote on ollut ostettaessa viallinen tai väärä.
Palauttaessasi tuotteen, on siihen liitettävä mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Tietojen on oltava yhtenevät tuotteen tilaajan tietojen kanssa, voimme palauttaa rahat vain tilaajan eli tuotteen maksajan tilille. Kun palautus on vastaanotettu ja tarkastettu sekä todettu palautusehtojen mukaiseksi, palautamme tuotteesta maksamasi rahat viivytyksettä. Tarkistathan ilmoittamiesi palautustietojen oikeellisuuden sekä helpon luettavuuden ennen palautusta.
Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen, Postista tai Matkahuollosta, ei ole palautus tai peruutus. Jos lähetys palautuu meille asiakkaan unohdettua noutaa tilaus, Postista tai Matkahuollosta, tai asiakasta ei ole tavoitettu annettujen tietojen avulla, (Käyttöehdot – Asiakkaan antamat tiedot) voimme lähettää tilauksen uudelleen. Uudelleenlähetyksen lähetyskulut veloitetaan asiakkaalta ennen uudelleenlähetystä.
Palautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole palautus. Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden vähentää palautuskustannukset asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole palautus. Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden vähentää palautuskustannukset asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero
Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.
Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?
Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi sähköpostitseinfo@johannas3d.fi.
Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu / tuotteet ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi paketin toimittajalle ja ilmoita siitä meille, mielellään heti noutaessasi/saadessasi paketin. Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin tai Matkahuollon kautta. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.